Завдання по географії на час карантину

Завдання на період з 30.03 по 03.04.2020:

5 клас: ст.156 запитання №6 ( заповнити таблицю ) у зошиті
параграф 38 опрацювати.

7 клас: параграф 41 прочитати; виписати в зошит прізвища всіх дослідників, що зустрічаються у тексті параграфа.

9а клас: параграф 32 опрацювати; у зошит виписати зі ст.178 - ГОЛОВНЕ.
параграф 33 прочитати; у зошит виписати назви всих промислів в Україні.

9б в класи: параграф 41 прочитати.На ст. 227 перелічені ( у таблиці) об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні; - і інтернеті знайти і прочитати інформацію про кожен з них.

10 клас: https://travel.tochka.net/6737-30-interesnykh-faktov-o-brazilii/
ПР-6 (ст.202) у зошит виконати.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Завдання на період з 06.04 по 10.04.2020:
5 клас: параграф 39 опрацювати; подивитися на YouTube
https://youtu.be/MoSSf06Gnc8 .
https://youtu.be/omCaPHD-OaQ

7клас: параграф 42 прочитати; завдання №1 ( ст.201) виконати у зошит, у вигляді двох стовпчиків:
стара платформа ---- назва рівнини

9а клас: параграфи 34-35 прочитати; в інтернеті знайти, для себе, інформацію про історію виникнення таких страв: хачапурі, хамон, плов, круасан, сир Рокфор.

9бв класи: параграф 42 прочитати; у зошит виписати види туризму.

10 клас: Залік по АМЕРИЦІ ( письмова робота ):
1.Чому США, стали найбільш економічно потужною державою, саме після ІІ Світової війни?
2.Чому США інвестує кошти в економіки не тільки розвинутих держав, а і тих, що розвиваються?
3.Що є специфічною особливістю економіки Канади? Поясніть.
4.Чому туризм, є найприбутковішою галуззю економіки Бразилії?
Відповіді із підписаним прізвищем, присилаєте на електронну пошту: cdtnf21081963@meta.ua
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання на період з 13.04. по 17.04.2020р.:

5 клас:

Тематичне оцінювання:
1.Що таке організм?
2.Що таке розмноження організмів?
3.Що надходить в організм, а що виходить з організму?
4.Чим схожі всі клітини між собою?
5.Основна відмінність рослин від тварин.
6. Які частини рослин, ведуть не прикріплений спосіб життя?
7. Які види грибів є у природі?
8. Які рослини, із нашого середовища, виділяють фітонциди?
9. Чому змія, як отруйна тварина, є символом медицини?
10. Які чинники неживої природи впливають на організми?
11. Які чинники живої природи, потрібні для життя колорадського жука?
12.Як сова, пристосувалась до життя? Стисло.

Відповіді, без запитань, присилаєте у вигляді Документу Microsoft Office Word, на мою електронну адресу : cdtnf21081963@meta.ua
Термін: до 22.04.2020

7 класи:

Контрольна робота по "Північній Америці"

1. Чому говорять, що Пн.Америку, європейці відкривали для себе, кілька разів?
2. Які стихійні погодні явища, і в яких районах, характерні для материка?
3. Чому, саме на півночі материка, зосереджена найбільша кількість озер?
4. Чому африканці, які опинилися на материку, не можуть вважатися переселенцями?

Відповіді, без запитань, присилаєте у вигляді Документу Microsoft Office Word, на мою електронну адресу : cdtnf21081963@meta.ua
Термін: до 21.04.2020

9а клас:
Залік
1. Чому, саме Кременчук, а не Полтава, є центром машинобудування в області? (2б)
2.Галузевий склад транспортного машинобудування (1б)
3.Вироби із хімічних волокон зберігають форму, не зминаються, довше носяться. Але чому вони дешевші, ніж вироби із натуральних волокон? (3б)
4.Саме швейні виробництва допомагають вирішувати економічні і соціальні проблеми. Як саме? (3б)
5.Чим, решетилівська вишивка, відрізняється від звичайної? (1б)
6.Що таке напівфабрикати? Чому вони стали популярні у сучасному світі? (1б)
7. Чому лідерами у виробництві тваринного масла у світі, є Індія та Пакистан? (1б)

Відповіді, без запитань, присилаєте у вигляді Документу Microsoft Office Word, на мою електронну адресу : cdtnf21081963@meta.ua
Термін: до 21.04.2020

9 б в класи:
Читати параграф 43. Малюнок 2 на ст.237 перемалювати у зошит

10 класи:
Читати параграф 38,39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання на період з 21.04. по 25.04.20р.

5 класи:
Читати параграф 40


7 класи:
Читати параграф 43.
Намалювати обриси Євразії, нанести : ПН.полярне коло, Пн.тропік, екватор, Гімалаї, Кунь-Лунь, Альпи, Урал, течії: Пн.Атлантична, Куросіо, Мусонна, Канарська, Курило-Камчатська, Сомалійська; вітри: Пн.східні, західні, пасати; райони тайфунів.

Нанести на схему:
Оймякон
Черапунджі
Деште-Лут, знайти на You Tube відео про ці місця.

9а клас:
Читати параграфи 36-37

9бв класи:

Читати параграф 44
у зошит виписати:
- види послуг
- світові фінансові центри ( табл.1, ст.244)

10 класи:

Читати параграф 40
Подивитися на You Tube, відео про будь-яку країну Африки
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Завдання на період з 27.04. по 31.04.20р.

5 класи:
Читати параграф 41. подивитися на You Tube https://youtu.be/RzOPV5t0HWs ( фільм Возникновение приспособлений у организмов. 1981г.)
Читати параграф 42

7 класи:
Читати параграф 45. у зошит виписати назви найбільших річок Євразії
Читати параграф 46. у зошит виписати назви найбільших озер Євразії

9а клас:
Читати параграф 38. у зошит виписати:
- найбільші порти світу
- міста світу з найбільшими аеропортами;

Опрацювати параграф 39:
виписати у зошит:
- види торгівлі
- що таке торгівельний баланс
- що таке сальдо торгівельного балансу
ст.215 мал.1 - на основі малюнка, в зошиті у вигляді двох стовпчиків ( від найбільшого до найменшого ) виписати експорт та імпорт України.

9бв класи:
Читати параграф 45.
у зошит виписати види ІТ-послуг

10 класи:
Читаєте параграфи 41-42
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання на період з 04.05. по 08.05.20р.

5 класи:
Читати параграф 43. У зошит виписати:
- види взаємозв͐'язків між організмами;
- види пристосуваннь, що захищають рослини від поїдання тваринами.
Читати параграф 44. У зошит виписати:
- на які, три групи, поділяють організми;
- приклади природних та штучних екосистем.
Передивіться відео:https://youtu.be/gY5BKZMVM40
https://youtu.be/ftSqFpVOevQ

7 класи:
Читати параграфи 47-48, або передивитися фільм (40 хв.):
https://youtu.be/Yj9cWDxKIvo

9 а клас:
Читати параграф 40
Читати параграф 41: ст.227, за кожен об'єкт ЮНЕСКО, подивитися відео-інформацію в інтернеті.

9 б в класи:
КОНТРОЛЬНА РОБОТА:
1. Чому можна розв'язати транспортну проблему, а транспортний вузол - ні?(1бал)
2. Яке відношення має лоцман до фарватера?(1бал)
3. Чим каякінг відрізняється від сафарі?(1бал)
4. Що таке "Кремнієва Долина"?(1бал)
5. Як Ви розумієте термін "роздрібна торгівля"? Яка інша торгівля, може бути?(2бали)
6. Як саме, туризм, може поповнити бюджет країни?(2бали).
7. Які саме, заклади Гадяцького району, відносяться до охорони здоров'я? Чому в старих довідниках Гадяч, зазначений як місто-курорт?(2бали)
8. Які фінансові установи є в м.Гадяч, та які види фінансових послуг, вони надають?(2бали)

Відповіді, у вигляді Документа Microsoft Office Word,присилаєте мені на пошту:
cdtnf21081963@meta.ua  --- до 12.05.2020р.

10 класи:
В робочий зошит, коротко: Хто такий - Нельсон Мандела?
Читати параграф 43.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання на період з 12.05. по 15.05.20 р.

5 класи:
У зошит, для себе, виконати тестові завдання ст.192
Читати параграфи 45-46

7 класи:
Читати параграфи: 50,51,53.
В зошит ( у стовпчик ) виписати назви країн Євразії на літеру "і", поруч - їх столиці

9 а клас:
Читати параграф 42, у зошит виписати види туризму.
Читати параграф 43, мал.2 ст.237 перемалювати в зошит

9 б в класи:
Читати параграф 46, у зошит виписати назви глобальних проблем людства.

10 класи:
Читати параграф 44, у зошит виписати:
- у два стовпчика ( по мірі зменшення ) експорт ти імпорт товарів України ( по мал.1 )
- із таблиці на ст.232 - назви найбільших ТНК в Україні.
Підготуватися до заліку ( по Африці та останнім параграфам ).

Залік:
1. Що спільного, між о.Реюньйон, о.Майота, м.Сеута та м.Мелілья? Чому можна сказати, що вони, це "минуле Африки"?
2. Що дало для Африки відкриття у 1869р. Суецького каналу?
3. Чому Африку називають "світовим селом"?
4. Чому саме туризм, є важливим сектором економіки Єгипту?
5. ПАР має великі запаси кам"яного вугілля. Які галузі промисловості, розвинулися через видобуток цієї сировини? Чому, на сьогоднішній день, оплата праці їхніх шахтарів дуже висока?
6. Складіть відповідність в експорті продукції та країнами:
кава                                                       Єгипет
арахіс                                                    Ефіопія
какао                                                     Нігерія
бавовник                                               Марокко
чай                                                         Кенія
цитрусові                                              Гана

Відповіді у вигляді Документа Microsoft Office Word присилати на мою електронну пошту:
cdtnf21081963@meta.ua Термін - до 23 травня.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Завдання на період з 18.05.  по 22.05.20р.:

5 класи:
Читати параграфи 47,48. на You Tube подивитися https://youtu.be/xCVNgM-vJ88

7 класи:
Залік по Євразії:
1. Чому в Євразії і в наш час, залишаються маловивчені райони? 2 бали
2. Це дорогоцінне каміння. Одне синього, інше - червоного кольору. Світові родовища їх, знаходяться в Індії та Шрі-Ланці. Що це? Для чого воно використовується? 2 бали
3. Перечисліть назви всіх пустель Євразії. 1 бал
4. Де на Україні, є субтропіки? Чим вони характерні? 1 бал
5. Колись, це було море, а тепер тут пустеля Аралкум. Що ж трапилося? 2 бали
6. Яке значення р.Ганг для Індії? 1 бал
7. Що ви знаєте про  "царицю" хвойних лісів - модрину? 1 бал
8. Якими причинами пояснюється багатство і різноманітність природних умов  і природних ресурсів Китаю? 2 бали

Відповіді у вигляді Документа Microsoft Office Word присилати на мою електронну пошту:
cdtnf21081963@meta.ua Термін - до 27 травня.

9а клас:
Читати параграф 44, у зошит виписати види фінансових послуг
Читати параграф 45, у зошит виписати види ІТ-послуг

9 б в  класи:
Читати параграф 47

10 класи:
Триває перевірка заліку, який учні, ще надсилають.
Подивитися на You Tube
https://youtu.be/Cs5ZaAq6G_4
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання на період з 25.05. по 29.05.20 р.:

5 класи:
Аналіз тестових завдань ( ст. 192 )
Узагальнення вивченого

7 класи:
Читати параграфи: 54- 58
Опрацювати параграфи 59-60
Узагальнення вивченого

9 класи:
Опрацювати параграф  48
Узагальнення вивченого

10 класи:
Складаємо пазли на https://quizizz.com



Комментариев нет:

Отправить комментарий