вчителя географії Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №4 Кожушко Світлани Михайлівни
вища категорії, старший вчитель
Проблема, над якою я працюю «Розвиток пізнавальної діяльності учнів, при засвоєнні нового матеріалу»
Харківський
державний університет закінчила в 1987 році, за спеціальністю –
географ, викладач географії. З 1987 року – на педагогічній ниві:
1987-1994рр. – Гадяцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №2;
1995р. - теперішній час – Гадяцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №4
В 2015-2016 н.р. викладаю:
5 клас – природознавство;
6 класи – загальна географія;
7 клас – географія материків та океанів;
9 класи – географія України;
10 клас – спецкурс «Країни Європи»;
11 класи – Людина і світ.
Основні
елементи географічних знань, учні отримують в початковій школі, а я,
починаючи з курсу «Природознавство» в 5му класі, знайомлю їх із
географією, як наукою; систематизую і поглиблюю їх знання,
використовуючи різні форми і методи навчання. Особливу увагу приділяю
особистісно-орієнтованому навчанню, головним завданням якого є – навчити
вчитися, та підготувати учня до безперервного навчання: розвивати
здатність, навички, вміння самостійно шукати знання, оволодівати
науковими методами пізнання.
Крім
роботи в групах, відповіді біля дошки, з контурною картою,
використовую бліц-опитування, фронтальне опитування, що заставляє учнів
організовуватись та мобілізовуватись.
Для
розвитку індивідуальних здібностей учня, використовую
імітаційно-рольові ігри, тренінги, мозковий штурм, дискусії, творчі
індивідуальні проекти, круглі столи.
Вивчення географії, дозволяє учням набувати навчально-пізнавальні, соціальні та комунікативні компетенції.
На
своїх уроках, я намагаюся розкрити потенціал кожного учня, стимулюючи
їх до висловлювання; до використання різних способів розв’язання
географічних задач; створюю ситуативні завдання ( без страху для дитини
помилитися чи отримати неправильну відповідь). Завжди підтримую
прагнення учня знаходити власний спосіб роботи, аналізувати та оцінювати
роботу інших.
Розвиток
пізнавальної діяльності заохочую пошуком потрібної інформації у тексті
підручника, при проведенні дослідів, а також використовуючи різноманітні
інтернет-ресурси. При цьому учні отримують більше самостійності, краще
осмислюють мету та результати своєї праці. Відбувається переорієнтація
-- від навчання - «нехай мене научать», до учіння –
«прагну все знати».
Результативність моєї роботи:
2012-2013
н.р. призери районної олімпіади:
Роман В. 9а кл. – ІІ
Кирса Б. 9а кл. – ІІ
Артюх А. 7а кл. – ІІІ
2013-2014 н.р. призери районної олімпіади: Кирса Б. 10а кл. – ІІ Роман В. 10а кл. – ІІІ Штогрін С. 10а кл. – ІІІ
Всеукраїнська краєзнавча експедиція учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна» - Штогрін С. 10а кл І місце
Конкурс робіт МАН – Штогрін С. 10а кл. – ІІІ місце
2014-2015
н.р. призери районної
олімпіади: Роман
В. 11а кл. – ІІ
Кирса Б. 11а кл. – ІІІ
Штогрін С. 11а кл. – ІІІ
Титаренко М. 8в кл. – ІІІ
2015- 2016н.р.призери районної олімпіади: Титаренко М. 9в кл. – ІІ Артюх А. 9а кл. – ІІІ
На засіданні районної атестаційної комісії: Світлана Григорівна, Світлана Михайлівна та Світлана Ярославівна. 25.04.2016р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий